
Το ποτήρι της οργής του Ιατρικού κόσμου ξεχειλίζει και ο εμπαιγμός του έχει λάβει κωμικοτραγικές διαστάσεις.
Το εμφανές έλλειμμα πολιτικής βούλησης να τεθεί τέρμα στον ευτελισμό της προσφοράς και αξιοπρέπειας του Έλληνα γιατρού, δε λέει να σταματήσει. Εδώ και δύο χρόνια το θράσος κάποιων «υπευθύνων» έναντι των λειτουργών της υγείας περισσεύει, όπου προχώρησαν και σε συσχέτιση της Ιατρικής εξέτασης για την έκδοση άδειας οδήγησης με εκείνη του ΕΟΠΥΥ.
Η διασύνδεση της ιατρικής αμοιβής με το κρατικό τιμολόγιο και το Υπουργείο Μεταφορών ήταν πολυετής με την έκδοση μεικτών παραβόλων που τώρα πλέον δεν υφίσταται.
Η αμοιβή για την πρωτοβάθμια ιατρική εξέταση καταβάλλεται από τους πολίτες απευθείας στους γιατρούς και όχι μέσω των Υπηρεσιών Μεταφορών & Συγκοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας, όπως γινόταν μέχρι 31 Μαΐου 2013.
Υπενθυμίζω πως η αμοιβή των ιατρών γινόταν μέσω παράβολου αξίας 90 ευρώ από τα οποία τα 40 αντιστοιχούσαν στους ιατρούς (20 για τον Παθολόγο + 20 για οφθαλμίατρο) και η απόδοση τους γινόταν μετά από μήνες ή και χρόνια , ενώ τα υπόλοιπα 50 ευρώ τα εισέπραττε άμεσα το κράτος.