
Ο Ιατρικός Σύλλογος Μαγνησίας έχει την χαρά να σας προσκαλέσει στην πρώτη υβριδική επιστημονική ημερίδα για την περίοδο 2024 – 25, η οποία θα λάβει χώρα στο αμφιθέατρο του Γ.Ν.ΒΟΛΟΥ την Παρασκευή 22/11/2024 και ώρα 18.30.
Το πρόγραμμα της ημερίδας είναι το εξής:
Προεδρείο
| Χρήστος Βενέτης Μαιευτήρας – Γυναικολόγος Πρόεδρος Ι.Σ.Μ. |
Παύλος Μαλινδρέτος Νεφρολόγος Αντιπρόεδρος Ι.Σ.Μ |
Καλλιόπη Τανού, Παιδίατρος, εξειδικευμένη στην πνευμονολογία παίδων , Επιμελήτρια Α ´ Γ.Ν. ΒΟΛΟΥ
Κωνσταντίνος Καρόζης, Παθολόγος, εξειδικευμένος στη λοιμωξιολογία.
Επιμελητής στο τμήμα λοιμώξεων του 424ΓΣΝΕ.
του Γ.Ν. ΒΟΛΟΥ
Διευθυντής του μικροβιολογικού εργαστηρίου του ΓΠΝ ΑΤΤΙΚΟ
Θα υπάρξει νεώτερη ενημέρωση σχετικά με το σύνδεσμο παρακολούθησης της ημερίδας: https://e-thessalia.gr/proti-yvridiki-epistimoniki-enimerotiki-imerida-toy-i-s-m-2/