

Κάθε χρόνο το έτος που αφήνουμε πίσω χαρακτηρίζεται από δυσκολίες, ιδιαιτερότητες και διαφορετικά δεδομένα για όλους μας. Αποχαιρετάμε και φέτος μια χρονιά πολλών προσπαθειών και κόπων, αλλά συνάμα και μια δημιουργική χρονιά με αποτελέσματα.
Όπως σε κάθε εορταστική περίοδο έτσι και σε αυτή, οι σκέψεις μας είναι πρωτίστως στους ασθενείς μας που νοσούν και σε όλους εκείνους τους συναδέλφους που ασκούν το λειτούργημα μας μακριά από τα σπιτικά και τις οικογένειες τους.
Στις δύσκολες στιγμές για την υγεία του, ο άνθρωπος αναζητά τη συμπαράσταση, την κατανόηση και τη βοήθεια. Αυτό το στήριγμα παρέχετε από τους Ιατρούς σε κάθε πολίτη που το έχει ανάγκη.
Εύχομαι η νέα χρονιά να πετύχει καλύτερη πρόληψη για όλους μας, πραγματοποιώντας τακτικά τους προσυμπτωματικούς μας ελέγχους, λιγότερο ανθρώπινο πόνο και μεγαλύτερες επιστημονικές εξελίξεις επ΄ωφελεία του κοινωνικού συνόλου.
Προς όλους τους Ιατρούς μέλη του Ιατρικού Συλλόγου Ρόδου, εκφράζω αισθήματα περηφάνειας, σεβασμού και ευγνωμοσύνης για το έργο που επιτελούν καθημερινά τόσο στο Νοσοκομείο, όσο και στην Ιδιωτική Κλινική αλλά και στα Ιατρεία τους. Σε όλους τους Ιατρούς μας που υπηρετούν με αυταπάρνηση νυχθημερόν στα νησιά μας, εξασφαλίζοντας το πολυτιμότερο των αγαθών που είναι η υγεία, εκφράζω τον θαυμασμό και την στήριξη μου.
Με δύναμη, ελπίδα και αισιοδοξία βαδίζουμε σταθερά, με μόνη επιδίωξη την υγεία των πολιτών με φροντίδα και στήριξη στους ασθενέστερους.
Ο Ι.Σ. Ρόδου βρίσκεται με υπευθυνότητα και συνέπεια στο πλευρό όλων των μελών του, ισότιμα και χωρίς καμία διάκριση μεταξύ ιατρών του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα.
Το 2023 να είναι η αφετηρία για περισσότερη ευημερία και μεγαλύτερη κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη.
Ευχόμαστε ειρηνική, ασφαλή, δημιουργική και πρωτίστως μια υγιή νέα χρονιά σε όλες και όλους.
Χρόνια πολλά !